הגנרטור ככלי חשוב ומרכזי בחיינו

חברות רבות מציעות השכרה או מכירה של גנרטורים וכמו כן פתרונות בתחום הרחב והמורכב של עולם זה. בין אם שמנו לב לכך ובין אם לאו, גנרטורים מסוגים שונים נפוצים מאוד והם נמצאים במגוון רחב של עסקים, בסיסים צבאיים, בתי חולים, אניות, מטוסים, רכבות, בתים ואירועים פרטיים.

ישנם גנרטורים ענקיים המספקים מספיק זרם חשמלי לאניית נוסעים וישנם קטנים המספקים מספיק מתח לבית פרטי בעת הפסקת חשמל.  המשותף לכל הגנרטורים הוא פונקציה אחת – אספקת חשמל. פונקציה זו היא מרכזית בחיינו ולכן השימוש בגנרטורים הינו רחב ביותר ובהתאם לכך גם סוגי הגנרטורים, הספקם, גודלם ומחירם, רחב אפילו עוד יותר.

לשכור או לקנות?

היצע הרחב של סוגי גנרטורים מעמיד בפנינו דילמה לא פשוטה. אחת השאלות המרכזיות היא האם לשכור גנרטור או לקנות. העיקרון המנחה למציאת פתרון לשאלה הוא משך הזמן בו יעשה השימוש לגנרטור. 

ככלל, ככל שמשך הזמן ארוך יותר כך קניה תהיה עדיפה על שכירות. מעבר לפונקציית הזמן היתרונות הבולטים של השכרה הם כאשר יש אי ודאות – כשלא בטוחים מהו הגנרטור האידאלי לשימוש היומיומי, מומלץ לשכור גנרטור לתקופה קצרה ולוודא שהוא אכן מתאים למטרות שהצבנו. 

במידה וכן ניתן לקנות את אותו גנרטור לטווח אורך ובמידה והוא אינו מתאים מומלץ לשכור גנרטור אחר למשל גדול או מתוחכם יותר. כך על ידי ניסוי וטעיה מגיעים לגנרטור הנכון – הן מבחינת השימוש והן מבחינת התקציב.

גנרטורים לרכישה

כמה עולה גנרטור?

נשאלת השאלה כמה עולה גנרטור? המחיר נגזר מהשאלות המרכזיות של השכרה או קניה, של גודל הגנרטור והפונקציות אותן הוא אמור למלא בשגרה ובחירום. בשכירות טווח המחירים הינו כמה מאות שקלים ליום, וכאמור שכירות היא פתרון נוח וכלכלי בתקופות קצרות ואי ודאות. 

קניה לעומת זאת יקרה יותר והטווח רחב מאוד ונע בין אלפים בודדים לעשרות אלפים. זקוקים לגנרטור חזק, יעל וגם חסכוני? חברת ניק מערכות מציעה שרותי מכירת גנרטורים וגם השכרה לכל מטרה – ללקוחות פרטיים ועסקיים. 

נשמח לייעץ ולכוון אתכם למערכת שתשמש אתכם לאורך זמן וביעילות רבה. לחצו כאן לקבלת מידע נוסף והתרשמות או צרו קשר בטלפון  – 03-7707131

סגירת תפריט
ייעוץ בוואטסאפ
דילוג לתוכן