בחברות בהן הגנרטור הינו מערכת אספקת החשמל העיקרית או המרכזית, נדרשת עבודת הכנה של תשתיות והתאמת היחידה הן למבנה, והן לצרכני החשמל של היחידה. עוד טרם הקניה וההכנות חשוב להגיע לחברה מובילה בתחום, על מנת לקבל ייעוץ נכון ולבצע את כל תהליך ההקמה בצורה נכונה, שתבטיח פעולה חלקה ואמינה לאורך שנים. תהליך הייעוץ יחל באיתור צרכי המפעל או הצרכן, ויכלול סיור של צוות מקצועי במבנה על כל חלקיו בכלל ובחדר הגנרטורים בפרט. 

כיום יש מגוון רחב מאוד של יצרנים, וספקים בתחום זה, כמו כן יחידות ההנעה הן מגוונות מאוד ומסוגלות לייצר טווח רחב מאוד של הספקים בין 5KVA ועד 2000KVA  ויותר. 

המערכות הגדולות מונעות ברובן בדיזל והן דורשות חדר גדול ומרוחק ככל הניתן מהשטח המאוכלס עקב פליטת רעש ומזהמים. ללקוחות הדורשים מערכות אספקת חשמל עצמאיות המסוגלות לייצר הספקים גבוהים, יידרשו גנרטורים עם מערכות פיקוד ובקרה על מנת שהמערכת תהיה עצמאית ויעילה ותפעל כנדרש. 

על גנרטורים – פיקוד ובקרה 

המתעניינים ברכישת גנרטורים פיקוד ובקרה הם פרמטרים שחובה לקחת בחשבון. במיוחד במערכות אספקת חשמל גדולות התומכות במפעל או מספר רב של צרכני חשמל. מערכות אלו מחוברות ללוח פיקוד ובקרה ייעודי, שאחראי באופן אוטומטי על הפעלתה בעת הצורך (בשגרה או בחירום). כיום יש לוחות ממוחשבים שיודעים לזהות נפילות מתח במערכת החשמל הסדירה ולהכניס באופן אוטומטי את הגנרטור לפעולה ולספק באופן מידי את המחסור שנוצר עקב נפילת המתח. 

אלו מערכות מתוחכמות ויקרות ונדרשות בעיקר בבתי חולים, חברות מחשבים, בסיסיים צבאים ומפעלי תעשייה הזקוקים לאספקת חשמל סדירה ורציפה 24/7. חברות מובילות להקמת מערכות חשמל מציעות גם התקנת לוח פיקוד ובקרה ייעודי המתאים הן לגנרטור והן לצרכנים המחוברים ללוח הפיקוד. 

גנרטורים פיקוד ובקרה בניק מערכות

זקוקים לגנרטור הכולל לוח פיקוד ובקרה? איכות, אמינות ומחיר הוגן הם פרמטרים שחשובים לכם? חברת ניק מערכות מציעה גנרטורים מכל הסוגים . נשמח לייעץ ולכוון אתכם למערכת שתשמש אתכם לאורך זמן וביעילות רבה. לחצו כאן לקבלת מידע נוסף והתרשמות או צרו קשר בטלפון 072-3308680

גנרטורים תלת פאזי
סגירת תפריט
ייעוץ בוואטסאפ
דילוג לתוכן